Er det vanlig å logge tid/alt man gjør i løpet av en dag? Gjør dere som jobber offentlig dette også?

Comments: 4
13h 2026-06-22T08:12:43
0

Nå jobber jeg i det private. Men ja, føre timer er vanlig. Hvor detaljert det skal være er forskjellig dog. For en normal dag så fører jeg sjeldent på mer enn 1 timeskonto. Men har hatt i kunder tidligere hvor jeg måtte føre på oppgaver.

@1
13h

Å føre timer er der verste i verden. Vet ikke hvorfor men jeg bare intenst hater den hjernedøde rutina man må gjøre når mam fører timer

@2
13h

Fører heldigvis bare når jeg kommer og går. Jobber i det offentlige.

@3
13h

Trenger heldigvis ikke å føre timer

@4
6h