Er det vanlig å logge tid/alt man gjør i løpet av en dag? Gjør dere som jobber offentlig dette også?
Comments: 4
13h
2026-06-22T08:12:43
Nå jobber jeg i det private. Men ja, føre timer er vanlig. Hvor detaljert det skal være er forskjellig dog. For en normal dag så fører jeg sjeldent på mer enn 1 timeskonto. Men har hatt i kunder tidligere hvor jeg måtte føre på oppgaver.
@1
13h
Å føre timer er der verste i verden. Vet ikke hvorfor men jeg bare intenst hater den hjernedøde rutina man må gjøre når mam fører timer
@2
13h
Fører heldigvis bare når jeg kommer og går. Jobber i det offentlige.
@3
13h
Trenger heldigvis ikke å føre timer
@4
6h