←
itlivet
about
→
Hver gang jeg overtenker et applikasjonsnavn kommer jeg på hvor sinnsykt “Microsoft” er
Comments: 1
6h
2026-06-26T12:51:21
1
Alle navn høres rare ut de første gangene
@1
5h