← itlivet
about →

Hver gang jeg overtenker et applikasjonsnavn kommer jeg på hvor sinnsykt “Microsoft” er

Comments: 1
6h 2026-06-26T12:51:21
1

Alle navn høres rare ut de første gangene

@1
5h